Tworzenie stron internetowych

Dlaczego strona internetowa? 7 najważniejszych powodów

 

  1. Twoi klienci jej oczekują

6 na 10 konsumentów spodziewa się, że znajdzie informacje o działalności firmy w Internecie, a ponad połowa konsumentów wyświetli informacje o produkcie na stronie internetowej marki*.

* Źródło: Ama.org

  1. Dostarcza dowód społeczny

90% konsumentów twierdzi, że opinie zamieszczone w Internecie wpływają na ich decyzje zakupowe. Zamiast polegać na opiniach opublikowanych w Google, Ceneo czy Allegro możesz je umieścić na własnej stronie.

  1. Umożliwia kontrolowanie sytuacji

Możesz wpłynąć na postrzeganie społeczne Twojej firmy, tworząc własną historię za pośrednictwem strony. Blog firmowy pomoże Ci w zbudowaniu autorytetu, a także przedstawieniu misji i osobowości.

  1. Pozwala na dotarcie do większej liczby klientów

Wypozycjonowanie strony da Ci dostęp do tysięcy potencjalnych klientów – znacznie więcej niż rozsyłanie ofert tradycyjną pocztą czy rozdawanie ulotek!

  1. Posiadają ją wszyscy Twoi konkurenci

Badania pokazują, że gdy konsumenci mają pomysł na to, czego potrzebują lub chcą, zaczynają poszukiwania, a aż 72% z nich przechodzi do trybu online, aby znaleźć materiały edukacyjne, recenzje i referencje**.

Jeśli nie staniesz do boju ze swoją konkurencją, dasz konsumentom powód, by kupowali produkty innej marki.

** Źródło: Pardot.com

  1. Dzięki niej Twoja firma jest otwarta 24/7

Nikt nie chce pracować o 4 nad ranem, ale niektórzy robią o tej porze zakupy. Dzięki stronie internetowej możesz sprzedawać swoje produkty lub usługi przez całą dobę.

  1. Prezentuje Twoje produkty i usługi

Możesz wyświetlać swoje produkty lub szczegółowo opisywać usługi za pomocą atrakcyjnych zdjęć, a także umieszczać krótkie samouczki wideo lub instrukcje do pobrania w formacie PDF dla niezdecydowanych klientów.

5 elementów, których nie może zabraknąć na stronie internetowej

 

  1. Prosta nawigacja

Im łatwiej użytkownikowi jest nawigować po stronie, tym dłużej będzie się po niej poruszał.

  1. Podstrona “O nas”

Szczególnie dla małych firm istotne jest, aby powiedzieć użytkownikom, kim są. Podstrona “O nas” powinna informować użytkowników, kim jesteś i co robisz. Możesz przedstawić filozofię firmy lub jej cele, a także referencje klientów oraz historie sukcesu.

  1. Informacje kontaktowe

Informacje kontaktowe zwykle pojawiają się na jeden z dwóch sposobów: w nagłówku lub na stronie “Kontakt” z formularzem lub rozszerzonymi informacjami. Każda z tych opcji może działać dobrze, w zależności od projektu strony. Najważniejsze jednak, aby informacje były dobrze widoczne.

  1. Wezwanie do działania

W większości przypadków informacje na stronie mają skłonić użytkowników do określonego rodzaju działania (zakupu produktu, pozostawienia informacji kontaktowych, pobrania aplikacji itp.). Przykładowe wezwanie do działania to formularz rejestracyjny, który powinieneś umieścić w widocznym miejscu. Powinien być prosty i szybki do wypełnienia.

  1. Atrakcyjne multimedia

Ludzie lubią widzieć rzeczy w działaniu. Wykorzystaj zdjęcia, ilustracje i ikonografiki, które przyciągną uwagę widzów do Twojej witryny.

Zauważyłeś, że niektórych istotnych elementów brakuje na Twojej stronie internetowej?

Nie posiadasz w ogóle strony internetowej?

Podnieś słuchawkę i wybierz numer 12 200 23 87

Stworzymy dla Ciebie stronę internetową, która posiada:

  • System zarządzania treścią WordPress
  • Narzędzie Google dla Webmasterów
  • Układ odpowiadający Twoim potrzebom
  • Dowolną liczbę podstron
  • Dostosowane do Twoich potrzeb grafiki
  • Slider ze zdjęciami
  • Formularz kontaktowy
  • Galerię zdjęć
  • Statystyki odwiedzin

Zapewniamy także domenę i hosting (bezpłatne przez pierwszy rok) oraz godzinne szkolenie z obsługi.

Dodatkową opcją, którą proponujemy naszym klientom, jest:

  • Stworzenie polityki prywatności lub regulaminu
  • Optymalizacja strony pod SEO
  • Opracowanie treści na stronę
  • Opieka administracyjna nad stroną
  • Prowadzenie firmowego bloga i dodawanie nowych treści na stronę