Jak dotrzeć do potencjalnych klientów na Facebooku?

Z Facebooka korzysta prawie 2 miliardy aktywnych użytkowników miesięcznie. 936 milionów spośród nich każdego dnia udostępnia informacje.

Wydaje się, że dotarcie do nich jest łatwe. Po prostu zrób zdjęcie, kilka postów i oczekuj, że potencjalni klienci się pojawią, prawda? Nie do końca.

Twoje działania powinny być przemyślane. Ważne są takie szczegóły jak odpowiedni wymiar i wysoka rozdzielczość zdjęcia, które ma reprezentować Twoją markę.

6 prostych kroków do stworzenia atrakcyjnego fanpage’a

  1. Upewnij się, że Twój profil jest kompletny i zawiera wszystkie informacje
  2. Skorzystaj z opcji “Zaproś znajomych”
  3. Poinformuj o Twoim fanpage na Instagramie, Twitterze i w innych mediach społecznościowych
  4. Dodaj na fanpage’u jak najwięcej przycisków umożliwiających użytkownikom interakcję
  5. Wykorzystaj reklamę na Facebooku do zwiększenia liczby Twoich fanów
  6. Dodaj przycisk “Lubię to” na Twojego bloga

Reklama na Facebooku – czy warto w nią inwestować?

Zdecydowanie warto inwestować w reklamę na Facebooku, ponieważ możesz ją skierować do osób, które odpowiadają profilowi Twojej firmy. Jak to skutecznie zrobić?

Zgromadź informacje o obecnych klientach: ich zainteresowaniach, zachowaniach, a także płci, wieku, miejscu pracy czy wykształceniu.

Następnie wybierz, do której grupy odbiorców na Facebooku chcesz skierować swoją reklamę.

Grupy odbiorców dzielą się na trzy kategorie:

  1. Grupa podstawowych odbiorców.

W tej grupie sam wybierasz osoby, do których chcesz dotrzeć. Możesz kierować się takimi kryteriami jak wiek, lokalizacja, zachowania, czy zainteresowania potencjalnych klientów.

  1. Grupa niestandardowych odbiorców

Grupę tę stworzysz, wyszukując aktualnych klientów i kontakty na Facebooku. Dane pozyskasz z trzech źródeł:

  • Lojalni klienci – aktualni i potencjalni klienci
  • Goście witryny – osoby odwiedzające Twoją witrynę
  • Użytkownicy mobilni – osoby, które już używają Twojej aplikacji mobilnej
  1. Grupa podobnych odbiorców

Grupa ta powstanie poprzez wyszukanie osób podobnych do Twoich klientów i kontaktów. Możesz wyszukać odpowiednich odbiorców, wykorzystując statystyki zebrane w wyniku działań marketingowych na Facebooku. W ten sposób zwiększasz szanse na dotarcie do osób, które mogą się zainteresować Twoją firmą.

Chcesz poznać szczegóły dotyczące reklam na Facebooku?

Marzysz o profesjonalnym fanpage’u dla Twojej firmy?

Podnieś słuchawkę i wybierz numer 12 200 23 87