Content marketing

Mam już stronę internetową, potrzebuję treści

To oczywiste, że użytkownika na stronie internetowej zatrzymuje ciekawa treść. Jaka dokładnie powinna ona być?

  1. Zawiera pomocne informacje (pomocne rzeczy rzadko są nudne)

Jeśli ktoś potrzebuje odpowiedzi na przyziemne pytanie, takie jak negocjowanie niższego czynszu, to treść, która odpowiada na to pytanie, jest niezwykle interesująca – lub przynajmniej nie jest to nudne.

  1. Zawiera słowa i zwroty, którymi posługują się odbiorcy

Treść powinna być naturalna, tak, aby czytelnicy zrozumieli to, co właściciel firmy chce im przekazać.

  1. Jest konkretna

Treść będzie o wiele bardziej pomocna, kiedy zawiera przykłady i scenariusze bliskie czytelnikowi.

  1. Jest zwięzła

Im mniej czasu zajmuje przeczytanie akapitu, tym bardziej prawdopodobne, że czytelnik nie zrezygnuje w trakcie. Konsumenci spędzają 60% czasu w Internecie na urządzeniach mobilnych, co oznacza, że treści trudne do odczytania, są jeszcze częściej porzucane w trakcie czytania.

  1. Opowiada historię wizualnie lub za pomocą innych mediów

Zamiast używać wielu słów można posłużyć się ikonografiką czy atrakcyjnym zdjęciem.

Mam stronę internetową i słyszałem, że warto także prowadzić bloga firmowego

Jeśli Twoja firma dostarcza unikalne produkty lub usługi, powinieneś prowadzić bloga firmowego. Pamiętaj o sześciu podstawowych korzyściach, które przyniesie Ci prowadzenie bloga:

  1. Zdobycie rozpoznawalności jako autorytet w dziedzinie
  2. Zaangażowanie klientów w dialog (na blogu będą zostawiali komentarze)
  3. Wypozycjonowanie firmy na słowa kluczowe z długim ogonem, które umieścisz w artykułach na blogu
  4. Zachęcenie innych blogerów do podawania linków do Twojego bloga (zrobią to znacznie chętniej niż względem strony firmowej z opisem produktów lub usług)
  5. Pokazanie osobowości i ludzkiej strony Twojej marki
  6. Awansowanie w rankingach Google dzięki regularnemu pojawianiu się nowych treści na blogu

Chcę zdobyć nowych klientów poprzez profil na Facebooku

Niezależnie od tego, czy tworzysz zupełnie nową stronę Facebooka dla swojej marki, czy po prostu chcesz w pełni wykorzystać już istniejącą stronę, to prawdopodobnie sprytny ruch – Facebook jest domem dla prawie 2 miliardów aktywnych użytkowników miesięcznie.

Jak odnieść sukces na Facebooku? Zastosuj 6 prostych porad:

  1. Postaw na prawdziwą stronę biznesową, a nie profil osobisty Twojej firmy
  2. Dodaj rozpoznawalne zdjęcie profilowe
  3. Zamieszczaj zdjęcia i filmy na swojej osi czasu
  4. Wypełnij sekcję “Informacje” podstawowymi informacjami i przedstaw kamienie milowe Twojej firmy
  5. Określ idealny czas i częstotliwość wpisów
  6. Przypinaj ważne post na górę

Potrzebuję treści do oferty, ogłoszenia, baneru lub innej formy reklamy dla mojej firmy

Ofertę, baner czy ogłoszenie można z powodzeniem wykorzystać w marketingu internetowym.

Oferta – powinna być wysokiej jakości i wartościowa dla odbiorców. Mówiąc najprościej, oferta jest cenna wówczas, gdy dotyczy problemów, potrzeb i zainteresowań docelowych odbiorców.

Po drugie, świetna oferta marketingowa uzupełnia produkty i usługi sprzedawane przez Twoją firmę (np. oferta darmowego ebooka uwzględnia koncepcje, które pasują do Twoich płatnych ofert).

Masz stronę internetową i potrzebujesz atrakcyjnej treści?

Nie masz czasu na prowadzenie bloga firmowego?

Chcesz wykorzystać ofertę, ogłoszenie albo baner do promocji firmy?

Podnieś słuchawkę i wybierz numer 12 200 23 87