Oferta

Stworzymy dla Ciebie stronę internetową

Czy wiesz, że aż 95% firm w Polsce posiada dostęp do Internetu, a jedynie 67% może pochwalić się własną stroną internetową?

Jeśli zastanawiasz się, jakie korzyści płyną z posiadania strony internetowej, to pamiętaj, że 6 na 10 konsumentów oczekuje, że znajdzie informacje o działalności firmy w Internecie*. Poza tym Internet daje znacznie większe możliwości dotarcia do większej liczby klientów niż wysyłanie ofert tradycyjną pocztą czy rozdawanie ulotek. Być może nie zwróciłeś na to uwagi, ale dzięki posiadaniu strony internetowej Twoja firma jest czynna 24/7 i możesz sprzedawać produkty lub usługi przez całą dobę.

* Źródło: Ama.org

 

Przygotujemy atrakcyjną treść

Treść na stronie internetowej nie powinna być nudna ani przypadkowa. Warto natomiast, aby zawierała potrzebne informacje. Przykładowo, gdy klient potrzebuje odpowiedzi na pytanie, jak negocjować niższy czynsz, to – chociaż pytanie wydaje się nudne – odpowiedź jest niezwykle interesująca.   

Jeśli Twoja firma dostarcza unikalne produkty lub usługi, obok strony internetowej powinieneś prowadzić bloga firmowego. W ten sposób zyskasz rozpoznawalność jako autorytet w dziedzinie oraz pokażesz osobowość i ludzką stronę swojej marki.

Trzecim krokiem w promowaniu firmy w Internecie jest profesjonalna strona biznesowa na Facebooku, z którego korzysta prawie 2 miliardów aktywnych użytkowników miesięcznie.

W marketingu internetowym można wykorzystywać z powodzeniem także banery, oferty czy ogłoszenia.

 

Przeprowadzimy kampanię Google AdWords

Korzystając z narzędzia, jakim jest Google Adwords, możemy sprawić, że reklamy Twojej firmy będą wyświetlać się obok wyników wyszukiwania Google oraz w sieci partnerów Google, takich jak YouTube, OLX czy Blogger

Jakie korzyści odniesiesz z kampanii Google AdWords? Kampania daje natychmiastowe i mierzalne wyniki, możesz ją rozpocząć, określając dowolny budżet, a ponadto w czasie jej trwania posiadasz pełną kontrolę nad włączeniem i wyłączeniem reklam. 

 

Zajmiemy się reklamą Twojej firmy na Facebooku

Zdecydowanie warto inwestować w reklamę na Facebooku, ponieważ można ją skierować do osób, które odpowiadają profilowi Twojej firmy. Jak to skutecznie zrobić? Podstawą jest zgromadzenie informacji o obecnych klientach: ich zainteresowaniach, zachowaniach, a także płci, wieku, miejscu pracy czy wykształceniu. Następny krok to skierowanie reklamy do grupy odbiorców posiadających odpowiednie cechy.

 

Wykonamy pozycjonowanie strony

Pozycjonowanie to kompleksowe działania, które mają na celu zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Bezpośrednim ich skutkiem jest wzrost ruchu w witrynie. Dlaczego warto wykorzystać pozycjonowanie na swoją korzyść? Odpowiedź jest prosta: ponieważ jest darmowe, zwiększa liczbę potencjalnych klientów i sprzedaż, a ponadto wpływa na decyzje zakupowe.

 

Chciałbyś współpracować z nami?

Podnieś słuchawkę i wybierz numer 12 200 23 87.